Termeni si conditii

Cumpararea produselor prin acest site implica acceptarea unor termeni si conditii. Va rugam sa le cititi cu atentie

in continuare:

·         SC Elit Soft Net SRL isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara nicio notificare. Informatiile furnizate catre SC Elit Soft Net SRL sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse, efectuarea comenzilor online, conform legilor in vigoare.

·         Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.), solicitarile de aceasta natura urmand a fi confirmate de catre furnizor.

·         SC Elit Soft Net SRL nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. Din acest motiv compania isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta. Clientul va primi inapoi banii incasati pentru respectiva comanda in cazul in care plata a fost facuta in avans.

·         In cazul lipsei disponibilitatii unui produs afisat ca fiind in stoc precum si a platii acestuia in avans de catre client, acesta va putea opta pentru returnarea sumei platite ca si avans si anularea comenzii.

·         SC Elit Soft Net SRL nu este responsabila in altfel decat cel de la punctul anterior in cazul lipsei din stoc a unui produs afisat ca atare pe site.

·         Pentru achizitionarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se solicita achitarea unui avans de minimum 50% din valoarea produsului. Cumparatorul intelege si isi asuma acest avans ca si garantie pentru comanda ferma a produselor aduse pe baza de comanda si este de acord cu oprirea acestuia cu titlul de arvuna in cazul in care acesta refuza sau renunta la comanda data.

·         Compania SC Elit Soft Net SRL isi stabilieste singura regulamentele promotiilor pe care le organizeaza. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea, promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.

·         Compania SC Elit Soft Net SRL si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturi, caracteristici, imagini etc. In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit iar livrarea nu s-a efectuat inca, compania noastra isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

·         Preturile prezentate includ TVA insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma sau va fi cel publicat pe site la momentul efectuarii comenzii.

·         Plata produselor comandate se poate efectua in avans (partial sau integral) sau ramburs. Plata avansului se poate realiza prin numerar (ramburs), virament bancar (ordin de plata) sau plata online cu card bancar. In cazul in care se va achita un avans partial, restul de plata se va achita prin urmatoarele modalitati:

1) In momentul sosirii marfii in showroom (daca se doreste ridicarea marfii din showroom).

2) Inaintea incarcarii marfii la curierat pentru transmiterea ei catre client (daca se doreste primirea marfii prin curierat si achitarea restului de plata sa se efectueze prin numerar sau virment bancar).

3) In momentul livrarii prin curierat, direct catre curier, inaintea receptiei marfii de la curier (daca se doreste primirea marfii prin curierat si achitarea restului de plata sa se efectueze prin ramburs). SC Elit Soft Net SRL. isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Dovada platilor trebuie trimisa catre SC Elit Soft Net SRL la adresa de e-mai elitshopn@gmail.com  prin. Livrarea (in afara de cazul in care restul de plata se va achita prin ramburs) va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul SC Elit Soft Net SRL Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar livrarea nu va fi realizata

·         Livrarea produselor se poate face in urmatoarele moduri: 1) Prin curierat, in termen de 2 zile lucratoare de la sosirea marfii in showroom si daca s-a efectuat plata conform conditiilor de mai sus. 2) Direct din showroom, in cazul in care clientul solicita acest lucru. Termenele aproximative de livrare sunt specificate la fiecare produs in parte. Acolo unde se specifica faptul ca produsele sunt in stoc, termenul de livrare este de maximum 3 zile lucratoare de la la data achitarii marfii. Acest termen de livrare poate varia in functie de motive ce nu tin de firma noastra (intarzieri in livrare datorita curierilor sau alte situatii neprevazute)

·         Produsele comercializate prin intermediul SC Elit Soft Net SRL. sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii sunt insotite de Factura fiscala si Certificat de garantie. Anumite produse sunt livrate de catre producator fara ambalaj (marfa este paletata si in folie). Acestea vor fi ambalate, inainte de livrare, de catre S.C. SC Elit Soft Net SRL. cu propriile materiale.

Retur produse

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele, trimite o solicitare de retur prin  Formular Retur sau la adresa comenzi@evodeco.ro sau telefonic 0770705188.
  • 2. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat    fara ramburs   la adresa indicata de colegii nostri in raspuns. Daca doresti sa trimitem noi curier sa ridice produsele, costul acestuia va incepe cu 25 lei si poate urca in functie de numarul coletelor, gabaritul acestora si greutatea lor.
  • 3. Impacheteaza produsele in asa fel incat sa te asiguri ca ajung intregi la noi, produsele trebuie sa fie in cutiile lor originale iar cutiile infoliate pentru a nu fi deteriorata cutiai la transport. Pentru produsele ce sunt returnate si ajung cu cutia deteriorata se poate percepe o taxa de 20% din valoarea produsului. Coletele care ajung cu ambalaj deteriorat vizibil, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
  • 4. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.

Termeni si conditii

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie, daca clientul solicita sa ii trimitem noi curier pentr ridicarea produselor, costul acestuia va fi minim 25 Lei si mai mult in functie de zona, numarul de produse si greutatea/gabaritul acestora.
Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii logiclight.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Elit-Shop va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Elit-Shop nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

DE RETINUT!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Same Day,Fan Dpd Courier in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Garantia

·         Garantia se solutioneaza la sediul  SC Elit Soft Net SRL. din Bucuresti Str.Ripiceni,Nr.4,  sector 2, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Conditiile de garantie sunt in conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect, nedeteriorat, impreuna cu accesoriile aferente, formularul de garantii, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), produse deteriorate datoria curatarii cu substante improprii, nerecomandate de producator (ex. substante acide puternice, etc), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Garantia este solutionata in maxim 20 zile lucratoare de la receptionarea produsului in service. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.

·         Garantia produselor de folosinta indelungata este de 24 de luni de la data cumpararii sau dupa caz, mai mult, in conformitate cu specificatiile de pe site ale produsului.

·         Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014. Acestea se pot returna, in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. SC Elit Soft Net SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

·         Produsele executate dupa specificatiile clientului, produsele distinct personalizate, nu se returneaza.

·         Nu se accepta pentru returnare produsele care fac obiectul Art. 16 din OU 34/2014 (exemplu: capace de wc, perii de wc si alte articole ce nu pot fi returnate din motive de igiena)

·         Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau urme evidente de utilizare, etc. vor fi evaluate din punct de vedere al costurilor necesare aducerii produsului la starea initiala, urmand ca sa fie rambursata clientului numai diferenta dintre pretul platit si costul de aducere la starea initiala, amintit mai sus

·         SC Elit Soft Net SRL. isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii.

·         SC Elit Soft Net SRL isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de SC Elit Soft Net SRL cum ar fi: intarzieri ale furnizorilor, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii romanesti.

·         In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va veni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul; in cazul in care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

·         Intregul continut al site-ului evodeco.ro – imagini, texte, grafica, simboluri, elemente de grafica WEB, scripturi, programe si alte date – este proprietatea SC Elit Soft Net SRL si a furnizorilor sai si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei SC Elit Soft Net SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

Livrarea marfii si conditii de acordare a garantiei

·         Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii.

·         Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind eventuale deficiente !

·         In cazul in care nu se verifica marfa sau nu se consemneaza nicio obiectiune, semnatura de primire pe Factura Fiscala de catre CLIENT implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT.

·         Toata marfa transportata este garantata pana la adresa solicitata (acest lucru inseamna intrarea in bloc sau in curte, dupa caz).

Va rugam sa va asigurati ca aveti personalul necesar pentru preluarea si transportul acesteia de la masina de livrare pana la locuinta!